Derfor får kunden tillit til deg
September 7, 2017

Derfor får kunden tillit til deg 😊
Han hadde et glimt øyet som kjentes tvers igjennom rommet og kroppsspråket hans var målrettet da han nærmet seg.
Han rakk fram hånden, så meg i øynene og smilte:
«Hei – han ventet til jeg sa navnet mitt og sa ,Cezar- hyggelig å møte deg Mette .
Han var ung, kanskje rundt tjue, men trygg som om han hadde levd lenger-
Det gjør noe med meg, jeg liker han og får umiddelbar tillit.
I jobben som frisør møter du sannsynligvis mange kunder i frisørstolen i løpet av en dag og mange av de er kanskje fremmede.
Så hva er det som avgjør om du oppnår tillit hos kunden?
I jobben som coach er det en forutsetning at kunden får tillit til meg og kjenner trygghet når hun skal dele sine innerste tanker. I møte med ulike mennesketyper er jeg glad for at jeg har lært meg hva som skal til for å oppnå dette.
Kanskje du kan bruke noen coachende metoder i jobben som frisør?
Bli med på sendingen i morgen Fredag 8.september klokken 8:30 og jeg vil fortelle deg hvordan du oppnår tillit hos kunden i løpet av noen få minutter.