Tilbake til blogg

Når du TROR du kan er halve jobben gjort, resten er GJØRE det som må til for å oppnå målet ditt.

October 12, 2017
 JA , svarte hun , jeg vil mer enn gjerne hjelpe deg J
Jeg ble ikke overrasket, Lise er et JA menneske , og det kommer fra hjertet.
Kan hun, så strekker hun seg deg det ekstra for å hjelpe meg og hun sier JA uten forbehold, eller nei hvis det ikke lar seg gjøre.
I tillegg så ELSKER Lise jobben sin som frisør. Har du vært under Lises kyndige hender en gang så vil du tilbake.
Som coach er jeg alltid nysgjerrig på å finne ut hva som ligger bakenfor adferden hos mennesker, særlig de gode som fører til at de lykkes.
«Fortell meg hva du tenker når en kunde bare MÅ ha time , hva det er som gjør at du oftest finner en løsning ?»
Lise tenkte, noen få sekunder- hun er av den kjappe typen, før hun svarte:
«Jeg blir stolt over at kundene vil at JEG skal hjelpe de. Jeg kjenner glede og kjærlighet til arbeidet jeg gjør. Det gjør meg glad å både se og høre kundens tilfredshet over at jeg har løst et problem de har, da er det enkelt å finne en løsning "

Lises begeistring når hun snakker både høres og merkes i samtalen vi har på telefonen.

Når du TROR du kan er halve jobben gjort, resten er GJØRE det som må til for å oppnå målet ditt.
Det er kontinuitet- de små justeringer og endringene hver dag som over tid skaper de gode resultatene og gjør drømmen til virkelighet.
Hvis drømmen din er at kundene skal anbefale deg til andre så du får fulle lister ,bli med på livesendingen i morgen fredag klokken 8:30.
Tilbake til blogg